ROCAMP 2022

Fana roklubb inviterer til innholdsrike dager med aktivitet og moro!

Aktivitetsuken er fra 8.-12. august i Fana Roklubb, og dagene varer fra kl. 09.00 til omtrent 15.00. Her vil vi by på to økter og lunsjmåltid hver dag. I tillegg til roing vil det være mange andre gøye aktiviteter og treningsvarianter! Rocamp passer både for nybegynnere og for de som allerede kan ro i aldersgruppen 12-16 år.

Rocampen er helt gratis!

Spre ordet videre, så finner vi kanskje noen nye rotalenter i år!

Det vil ikke brukes redningsvest under roingen, og det er derfor et krav at deltakerne kan svømme. Vi er fem ledere som vil kjøre følgebåt ved siden av robåtene og følge med til enhver tid. Det er viktig å kle seg etter været, og å ha med håndkle og varme klær til skift. Vi har to økter daglig, så det kan være lurt å ha med seg ekstra treningstøy. Det kan også være lurt å ha med seg en matpakke dersom man har behov for det i tillegg til lunsjen som serveres.

Påmelding sendes inn til mailadressen: eyvoraaro@outlook.com.

I påmeldingen trenger vi følgende info om:

• Navn og alder på deltaker

• Svømmedyktighet

• Navn, telefonnummer og e-postadresse til minst en foresatt

• Ønsket størrelse på t-skjorte med rocamp-trykk (xs-xl)

• Allergier, spesielle behov, eller annen informasjon som er relevant for oss

Oppmøte vil bli 8. august kl. 09.00 i stuen i Fana roklubb i overetasjen.

En mer nøyaktig plan for uken vil komme til de påmeldte når Rocampen nærmer seg.

Dersom det er noen spørsmål, ta gjerne kontakt med hovedleder på mail eller telefon. Vi gleder oss og ser fram til en lærerik og gøy uke på Nordåsvannet!

Følg oss også gjerne på rocampens facebookside.

Rocamp: About
68939872_2384730581606054_4784771143166853120_n_edited.jpg